top of page

faq

  • Kan jeg aflevere mine film personligt?
    Naturligvis! CPH-LAB holder til hos Hørsholm Foto, og her kan man indlevere sine film personligt inde for butikkens åbningstider eller smide dem i Hørsholm Fotos postkasse. Al bestilling og betaling igennem CPH-LAB foregår stadig over cph-lab.dk Adresse: Hørsholm Foto, Hovedgaden 12, 2970 Hørsholm Åbningstider: man-fre: 10-18, lørdag: 10-15
  • Kan jeg fÃ¥ sendt mine negativer retur?
    Det kan du sagtens! Til sidst i din ordrebestilling kan du tilkøbe tilbageforsendelse af dine negativer med DAO
  • Fremkalder CPH-LAB engangskameraer?
    Det gør vi! Vi adskiller ikke imellem, om vi modtager almindelige film eller engangskameraer, så prisen er den samme.
  • Hvordan fÃ¥r jeg min film fremkaldt hos CPH-LAB?
    CPH-LAB fungerer som et online fremkalderstudie. Dette betyder, at du bestiller dine fremkaldelser online og modtager dine billeder online - eller print med posten. Efter bestilling af fremkaldelse sender du dine film til vores fremkalderstudie med posten. Hvordan dine film kommer frem til os, bestemmer du selv. Læs om vores anbefalede muligheder her
  • Hvordan ved CPH-LAB, at det er mine film, som de har modtaget?"
    Når du sender dine film til fremkaldelse hos CPH-LAB, er det vigtigt, at du skriver dit ordrenummer på dit køb på din pakke eller på en seddel i pakken med dine film. På den måde kan vi se, hvad du har bestilt, og hvad vi skal gøre med dine film.
  • Hvad sker der, hvis jeg har betalt for mere end fremkaldelse, men der ikke er billeder pÃ¥ min film?"
    Bare rolig. Hvis vi fremkalder din film, og der ikke er billeder på, så refunderes beløbet for scan.
  • Hvad sker der med mine negativer efter, at de er fremkaldt, hvis jeg ikke betaler for at fÃ¥ dem sendt tilbage?"
    CPH-LAB tilbyder gratis opbevaring af dine negativer i op til tre måneder. I denne periode kan du altid efterfølgende købe scan i højere kvalitet af disse negativer, scan + print, forsendelse af dem eller selv komme og afhente dem i fremkalderstudiet. Efter der er gået tre måneder, garanterer vi ikke, at have dine negativer længere, da vi rydder op engang imellem. Når vi skiller os af med negativer, sørger vi for, at de destrueres. Så dine billeder ikke ender forkerte steder.
  • Kan jeg fremkalde dias-film eller sort/hvid?
    Det kan vi sagtens klare. Under bestilling tilvælger du bare dias-film eller sort/hvid under dropdown-menuen "Specialfilm". Dette koster ekstra, da vi ikke modtager så mange af disse.
  • Hvad sker der, hvis jeg bestiller 5 fremkaldelser, men jeg kun sender 4 eller færre film?"
    I dette tilfælde har du fremkaldelser til gode. De resterende fremkaldelser, som du har til gode, vil du kunne benytte ved at indsende de manglende film og blot skrive dit oprindelige ordrenummer på pakken. Vi holder styr på, hvor mange fremkaldelser du har brugt.

Har du et andet spørgsmål, skal du være velkommen til at kontakte os 

bottom of page
Trustpilot